• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Ordu

Valilikler

T.C. KABATAŞ KAYMAKAMLIĞI
T.C. KABATAŞ KAYMAKAMLIĞI
T.C. KABATAŞ KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Şehitlerimiz Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Etik Komisyonu Mevzuat
  • KABATAŞ
    Tarihçe Tescilli Coğrafi İşaret Fotoğraf Galerisi
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Basın Duyuruları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    İletişim Telefon Rehberi
°C
2
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Şehitlerimiz
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Etik Komisyonu
      • Etik İlkeler
      • Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
      • Etik Mevzuatı
    • Mevzuat
  • KABATAŞ
    • Tarihçe
    • Tescilli Coğrafi İşaret
    • Fotoğraf Galerisi
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Malmüdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Kabataş Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Duyuruları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    • İletişim
    • Telefon Rehberi
 

Belirsiz Süreli Personel Alımı

09.12.2022
 

ORDU  İLİ KABATAŞ İLÇESİ  SOSYAL YARDIMLAŞMA VE

DAYANIŞMA VAKFI  BAŞKANLIĞI

BELİRSİZ SÜRELİ PERSONEL ALIM İLANI

 

            Ordu İli Kabataş İlçesi  Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığında  aşağıda belirtilen nitelikte Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen “Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 sayılı İş Yasası uyarınca şartları tutan adaylar arasından 1(Bir) adet “ SOSYAL YARDIM VE İNCELEME  GÖREVLİSİ”, unvanlı personel istihdam edilecektir.

 

 I-ADAYLARDA ARANACAK ŞARTLAR

 Alınacak adayların aşağıdaki şartları taşıması gerekmektedir.

 1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

 2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,

 3. 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak,

 4. Askerlik görevini yapmış veya tecilli olmak veya muaf olmak,

 5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. Maddesinde sayılan genel ve özel şartlara sahip olmak

 6. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.

 7. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.

 8. Vakıflarda ilk defa istihdam edilecek Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ünvanı için Üniversitelerin Lisans mezunlarından ÖSYM tarafından yapılan işe alım sürecinde geçerli 2021 ve 2022 Kamu Personeli Sınavında KPSS  P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.

 

II- ÖZEL ŞARTLAR

1.    Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sağlığı ile özrü bulunmamak.

2.   İyi derecede bilgisayar (Windows, Word, Excel, Powerpoint v.b. ofis programları) kullanabiliyor olmak.

3.    Varsa iş deneyim belgesi.

4.    Sosyal İletişim becerisine sahip olmak, kendini iyi ifade edebilmek, öğrenmeye ve sürekli gelişime açık olma ve disiplinli çalışma alışkanlığına sahip olmak.

5-  Adayların başvuru tarihinden en az 6 ay öncesi Kabataş İlçesi sınırları içinde ikamet ediyor olması ve bu durumu belgelendirmesi.

6-  Seyahat engeli bulunmamak.

 

 

III-BAŞVURU AŞAMASINDA İSTENİLECEK BELGELER:

1. Üzerinde TC Kimlik numarası yazılı bulanan nüfus cüzdanının önlü arkalı fotokopisi

2. Son 6 ay içerisinde çektirilmiş  3 adet vesikalık fotoğraf.

3. 2021/2022 Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 Sonuç Belgesi fotokopisi

4. Diploma veya mezuniyet belgesi fotokopisi (Aslı görevli memura ibraz edilecektir)

5. Özgeçmiş.

6. Askerlikle ilişkisi olmadığına dair belge.

7.  İş Talep /İşe giriş formu (Adaylar S.Y.D.Vakfından veya Kabataş Kaymakamlığı resmi web sitesi www.kabatas.gov.tr  adresinden temin edebilirler.)

8. Sabıkasının olmadığına dair sabıka kaydı.

9. Kabataş İlçesinde ikamet ettiğine dair tarihçeli  yerleşim yeri belgesi.

           

 IV-BAŞVURU VE MÜLAKATA İLİŞKİN BİLGİLER

1- Başvuruda bulunacak adaylar, 12.12.2022 - 21.12.2022 tarihler arası Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün https://vakifilan.aile.gov.tr/  adresinden başvurularını yapabileceklerdir.  Posta ile yapılan başvurular geçersizdir.

 

2- Mülakata çağırılacak adaylar 28.12.2022 tarihi mesai bitimine kadar İstenilen belgelerin teslimini Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına yapılacaktır. Kurumumuz tarafından istenilen belgeler incelendikten sonra eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir. Belgelerini teslim etmeyen adaylar mülakata çağrılmayacaktır.

 

3- Başvurusu kabul edilip evraklarını teslim eden adaylardan işe alınacak personel sayısının 5 (beş) katı kadar kişi geçerli 2021 ve 2022 KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlayarak sıralı şekilde mülakata alınacaklardır. Mülakata çağrılacak olanların listesi Kabataş Kaymakamlığının resmi web sitesi www.kabatas.gov.tr  adresinden yayınlanacak olup, Mülakat tarihi ise ayrıca yayınlanacaktır.


V-BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARININ DUYURULMASI

 1- Kabataş Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyeti  Değerlendirmesi sonucu  “Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi” olarak sözleşmeli personel alımı ile ilgili yerleştirme başvurusunda bulunan adayların, ilan edilen niteliklere uygunluğu incelenecektir.

 2- Adayların evrakları üzerinden yapılan kontrollerde istenilen pozisyon için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar tutanağa bağlanarak atamaları yapılmayacak ve sözleşmeleri imzalanmayacaktır. Bu durumda Mütevelli Heyetince kabul edilen yedek eleman çağırılarak kendisiyle sözleşme yapılacak ve göreve başlatılacaktır.

 3-Sağlık raporu sadece mülakata girecek adaylardan istenecektir.

 4-Verilen süre içinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevin başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilip yerine yedek elemanın ataması yapılacaktır. Belirtilen süre içinde görevine başlamayan veya evrakını teslim etmeyenlerin yerine puan sırasına göre diğer adaylardan çağırılabilir.

 5- Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.

6- Adayların başvurdukları pozisyon için belirtilen şartlara ilişkin belgelerini Vakfa bizzat kendilerinin teslim etmesi zorunludur.

 

 VI -MÜRACAT YERİ ve İLETİŞİM BİLGİLERİ

 Müracaat Yeri: Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün https://vakifilan.aile.gov.tr/  adresinden yapılmaktadır.

 Mülakat Adresi: Kabataş Hükümet Konağı, Kabataş Kaymakamlığı Kat:3 Kabataş/Ordu

 İş talep Formu Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfından, Kabataş Kaymakamlığı resmi web sitesi www.kabatas.gov.tr  adresinden temin edilebilecektir.

 Bilgi İçin Tel : (452) 694 50 88

 

 

İlanen Duyurulur


Kabataş Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı

 

İş Talep Formu
16 KB
indir

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Bilgi Edinme
  • e-Mevzuat
  • e-İçişleri
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Merkez Mahallesi Fatsa Caddesi Kıraç Sokak No:6 52520 Kabataş / ORDU
Telefon : +90 (452) 694 44 90 Fax : +90 (452) 694 51 00